toziht

نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در پیشرفت کسب و کار

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، اکنون میزبان اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار با حضور ۹۲ شرکت رسانه‌ای و کانون‌های تبلیغاتی همزمان با روز خبرنگار و با هدف توسعه عوامل مهارتی در بازاریابی و تبلیغات برای رونق کسب و کار و حمایت از تولید داخل است.
مدیرعامل ‌شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه‌ها در سال ۹۸ در سه زمینه فعالیت‌های خود را پیگیری کرده است، برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی ساختمان در بغداد را فرصتی برای انعقاد قراردادهای متعدد با فعالان این عرصه در ایران عنوان کرد. وی گفت:از ابتدای سال جاری ۲۰ رویداد اقتصادی برگزار کرده ایم و اکنون میزبان اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار هستیم. علی یارمحمدیان، برپایی اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار را بستری مناسب برای ایجاد هم افزایی بین مجموعه‌های مختلف و کمک به بهبود کسب و کار، آموزش روش های نوین بازاریابی و ایجاد بازارهای رقابتی، برقراری ارتباطی موثر بین ارائه دهندگان تبلیغات و متقاضیان عنوان کرد که می‌تواند منجربه تولید دانش فنی و کمک به فعالان اقتصادی شود. وی همزمانی این رویداد با روز خبرنگار را فرصتی برای استفاده از پتانسیل خبرنگاران و رسانه‌ها برای پیشرفت و مدیریت کسب و کار بیان کرد.
علی میرجمالی، مدیر مرکز آموزش بازرگانی اصفهان با اشاره به اهمیت بازاریابی و تبلیغات در موفقیت کسب و کار، از برگزاری ۹ سمینار آموزشی، ۲۵ کارگاه و ۲۵ جلسه مشاوره و انتقال تجربه و پاویون های تخصصی بعنوان برنامه های جانبی نمایشگاه خبر داد و نکته مهم در برگزاری این نمایشگاه را ساعات برگزاری آن دانست که برخلاف سایر نمایشگاه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر بمنظور امکان بازدیدهای تخصصی دایر می باشد.
رسول جهانگیری، رئیس اتاق اصناف اصفهان با صحبت از حمایت از تولید ملی و رونق کسب و کار بعنوان شعار سال، تبلیغات و بازاریابی را از حلقه‌های اصلی و اثرگذار در کسب و کار بیان کرد و گفت: تبلیغات می تواند جهشی در وضعیت کسب و کار ایجاد کند. وی با اشاره به فعالیت کانون‌های تبلیغاتی در استان اصفهان و اینکه اصفهان تنها استانی است که اتحادیه کانون‌های تبلیغاتی دارد، ابراز امیدواری کرد که از این ظرفیت در حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی استفاده شود.
در ادامه، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان، از بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار بعنوان سه مهارتی که مستلزم آموزش های تخصصی است و می تواند زمینه کار و اشتغال را فراهم نماید، نام برد. قاضی عسگر در اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان اصفهان از ۱/۱۴ به ۷/۱۰ ، گفت: شرایط خوبی در استان فراهم شده و اکنون تیم اقتصادی استان اصفهان از بهترین تیم های در طول ۴۰ سال گذشته است. همچنین، هماهنگی خوبی بین اتاق های بازرگانی، تعاون، اصناف و سازمان های مرتبط برای مقابله با معضل بیکاری ایجاد شده است.
شایان ذکر است، اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار بدون حضور مدیران ارشاد و معاونان مطبوعاتی این سازمان برگزار شد.

سرویس خبر