toziht

فعالان بازاریابی میهمان نمایشگاه اصفهان

همزمان با برپایی نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، فعالان این عرصه و مدیران ارشد شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی، میهمان اصفهان می‌شوند.

به گزارش اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که از شانزدهم تا نوزدهم مردادماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد، زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا شرکت‌های مشاوره کاریابی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار، شرکت‌های کانو آگهی و تبلیغات، انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال و شرکت‌های فعال در حوزه مدیریت برند، توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه در حدود ۷۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور ۹۲ شرکت از استان‌های اصفهان، تهران و قزوین برگزار خواهد شد و در کنار آن، برگزاری ۹ سمینار آموزشی، ۲۵ کارگاه آموزشی و ۲۵ جلسه مشاوره و انتقال تجربه، شرایطی را فراهم می‌آورد تا مدیران ارشد شرکت‌ها و فعالان اقتصادی در کسب و کارهای مختلف، توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود را برای ثروت‌آفرینی بیشتر ارتقا دهند.

در کنار این نمایشگاه، سالنی به ارائه توانمندی‌های حوزه رسانه برای توسعه و رونق کسب و کارها اختصاص یافته است که رسانه‌های استانی و کشوری در آن حضور دارند و به ارائه پتانسیل‌های خود می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه، گفت: نخستین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار اصفهان، رویدادی چهار روزه است که با هدف ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی برای موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی برگزار می‌شود.

علی یارمحمدیان با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه، برقراری ارتباط بین ارائه‌کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، موجب انتقال دانش فنی نوین و موثر می‌شود، افزود: امروزه فقدان فعالیت‌های رقابتی مانع از رشد و توسعه دانش و مهارت‌های بازاریابی در سازمان‌های کشور شده و مدیران بخش‌های مختلف شاهد اتفاقاتی هستند که به سرعت قواعد بازی آنها در بازار هدف را تغییر داده و دگرگون می‌سازد.

علی میرجمالی، مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان و مجری برگزاری این نمایشگاه نیز گفت: این نمایشگاه با رویکرد بهبود فضای کسب و کار برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن ایجاد یک بستر برای هم‌افزایی بین مجموعه‌های مختلفی است که می‌توانند به توسعه و بهبود کسب و کارها کمک کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در اصفهان نمایشگاهی برای مخاطب مدیران کسب که بتواند به یک مدیر در تامین نیازهای خود در حوزه‌های مختلف کسب و کار کمک کند وجود نداشت، بنابراین با شناسایی این نیاز، طرحی آماده شد که به وسیله آن، در قالب یک نمایشگاه، حوزه‌های مختلف مدیریت یک کسب و کار، گرد هم آیند.

میرجمالی تاکید کرد: هدف این است که یک مدیرعامل یا  کسی که می‌خواهد کسب و کاری را راه‌اندازی کرده و یا آن را بهبود بخشد، بتواند اصلی‌ترین نیازهای توسعه و بهبود کسب و کار خود را تامین کند، بنابراین یکی از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه کمک به توسعه و رشد کسب و کارهای اصفهان به وسیله معرفی توان و ظرفیت‌های فعالی است که به مدیران کسب و کار خدمات می‌دهند.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در برگزاری نمایشگاه این است که شرکت‌های مشاوره در حوزه‌های تامین نیروی انسانی، مالی، مالیاتی، قراردادنویسی، ثبت شرکت، کارت بازرگانی، واردات، صادرات، تبلیغات فیزیکی، محیطی، مجازی و غیره فعالیت دارند، در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا مدیران کسب و کارها را یاری کنند.

سرویس خبر